Journalistene

NKS journalistene 2002-2003

tirsdag, juni 24, 2003

Eksamen på avstand
Lørdag leverte jeg eksamen. Da kjente jeg at det begynte å koke i kroppen igjen. Maken til håpløs oppgave tror jeg ikke at jeg hadde greid å lage om jeg så prøvde. Her sitter jeg i USA, og får i oppgave å skrive om et norsk selskap's påvikning på nærmiljøet! Sikkert greit hvis man er i nærmiljøet, men dette var et Internet basert studie. Det er meningen at man skal kunne ta slike studier utenlands. Jeg sjekket det opp før jeg meldte meg på.

Nå har jeg fullført, og med det mener jeg ferdig! Jeg nekter å akseptere en stryk på denne oppgaven! Da vil jeg gå til et hvert nødvendig skritt for å få den godkjent!

Dette ødela for et ellers meget godt studie, hvor jeg har lært mye som jeg allerede har fått glede av. Forhåpentligvis består oppgaven, slik at jeg kan slippe en destruktiv klageprosess. Da klarer jeg kanskje å se frem til å bruke kunnskapen.